Τα αγαπημένα μου εργαλεία μακιγιάζ & ντέμακιγίαζ

11/29/2012 03:38:00 PM

Πιστεύω ότι μια επένδυση που αξίζει κανείς να κάνει είναι τα πινέλα του μακιγιάζ!
Πιο παλιά αγόραζα πινέλα που είχαν σύντομη ημερομηνία λήξης και έβλεπα τις τρίχες του πινέλου να μαδάν σαν γάτα¨) Έλεγα δεν πειράζει δεν έχω δώσει και κανένα μεγάλο ποσό, θα αγοράσω άλλα! Άλλα τελικά χάλαγα πιο πολλά χρήματα έτσι παρά να αγόραζα εξ'αρχης  μια σειρά  καλής ποιότητας πινέλα.

Καποία στιγμή πριν 6 1/2 χρόνια περίπου, ήμουν εγκυος στο γιο μου, καθώς ψώνιζα σε μεγάλο καταστήμα καλυντικών απόφάσισα να άγοράσω μια κασετίνα με πινέλα του DIOR. Παρορμητική αγορά μου φάνηκε εκείνη τη στιγμή, σοφή κίνηση οπώς φάνηκε στο μέλλον.
Από τότε δεν ξαν' αγόρασα  πινέλα! Είναι σαν καινούρια .

Τα προσέχω βέβαια! Μια φορά στις τρείς εβδομάδες τα πλένω με είδικό υγρό καθαρισμού της Clinique για να διατηρούνται καθαρά.Ήταν μια αγορά που άξιζε τα χρήματα της.






* * *

Άλλη μια αγορά που έκανα και άξιζε τα χρήματα της ήταν αυτή η ηλεκτρική επαναφορτιζόμενη βούρτσα για το καθαρισμό του προσώπου της Clarisonic.
Πραγματικά είδα μεγάλη διαφορά στο προσωπό μου. Λιγότερα μαύρα στίγματα, περισσότερη λάμψη και το δέρμα μου πιο λείο.



Εσείς έχετε αγοράσει κάτι για την προσωπική σας φροντίδα που να αξίζει τα λεφτά της?

share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

1 Σχόλια

  1. Η αλήθεια είναι πως στα πινέλα δεν πρέπει να τσιγκουνεύεσαι γιατί τα κρατάς χρόνια αν είναι καλά. Και εγώ είχα πάρει ένα από τα bodyshop και είναι ακόμα σαν καινούργιο!

    ReplyDelete

I heart comments !!!