, ,

Ετοιμάστε το σπίτι σας για την άνοιξη και το Πάσχα

3/20/2014 09:52:00 AM


Μπήκαμε στην άνοιξη, η αγαπημένη μου εποχή, καιρός λοιπόν για το ανοιξιάτικο γενικό καθάρισμα του σπιτιού. Σχεδόν ένα μήνα πριν το Πάσχα και θέλω να προετοιμάσω το σπίτι για την μετάβαση από τον χειμώνα στο καλοκαίρι και τι πιο ιδανικό από ένα βαθύ καθάρισμα;
Είπα λοιπόν να μοιραστώ μαζί σας την γενική μου λίστα για τις δουλείες που τις έφερα εις πέρας το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε. Μου μείνανε μόνο κάποιες εκκρεμότητες που θα τις τακτοποιήσω ή αυτό το Σαββατοκύριακο ή το άλλο.
Έχω δημιουργήσει αυτή την λίστα στο Word και την εκτυπώνω για να με βοηθήσει να είμαι πιο οργανωμένη! Μόλις ολοκληρώσω μια εργασία την τσεκάρω στην λίστα μου και προχωράω! Είναι γνωστό στην αδυναμία που έχω για τις λίστες και έχω δημιουργήσει λίστες σχεδόν για τα πάντα. Για τα ψώνια, και τις καθημερινές μου δουλείες, το πακετάρισμα για τα ταξίδια, για τα Χριστούγεννα, για το Πάσχα οτιδήποτε μπορεί να φανταστεί κανείς. Η λίστα μου για το ανοιξιάτικο καθάρισμα είναι ή πρώτη που μοιράζομαι μαζί σας.




share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

2 Σχόλια

  1. Καλησπέρα Μαρία μου!Παλιά,δούλευα μέ πρόγραμμα!!Τώρα,μέ αγχώνει!!!Πολύ καλή,σάν ιδέα,η λίστα!!
    Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  2. xaxax..!!!! afou eimaste noikokures... ola tha ta kanoume.!
    http://royalbreaks.blogspot.gr/

    ReplyDelete

I heart comments !!!