, , , ,

Οργανώστε τα χαρτιά & τα έγγραφα στο σπίτι σας !

3/27/2014 08:36:00 PM

Οργανώστε τα χαρτιά & τα έγγραφα στο σπίτι σας !

Οργανώστε τα χαρτιά & τα έγγραφα στο σπίτι σας ! by everygirlsnotebook on Polyvore



Ενεργοποιήστε τις υπηρεσίες e-statement & e-bill
Πλέον οι περισσότερες εταιρείες και τράπεζες έχουν υπηρεσίες e-bill & e-statement. Θέλει ελάχιστα λεπτά να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία  και σας ειδοποιούν με ένα γραπτό μήνυμα για την έκδοση του λογαριασμού σας ή του statement. Γλιτώνετε από ένα σωρό χαρτιά και βοηθάτε και το περιβάλλον!


  • Ξεκαθαρίστε την αλληλογραφία σας μόλις την λαμβάνετε
Πόσες φορές παραλαμβάνουμε την αλληλογραφία από το γραμματοκιβώτιο και την ακουμπάμε κάπου για να την ελέγξουμε μετά, αλλά αυτό το μετά αργεί να έρθει; Το καλύτερο είναι μόλις έχετε την αλληλογραφία στα χέρια σας ανοίξτε την και ξεκαθαρίστε τι χρειάζεστε και τι όχι . Πέταξε τε ότι δεν χρειάζεστε, βάλτε σε κάποιο φάκελο αυτές που χρειάζονται κάποια ενέργεια από εσάς, όπως κάποιος λογαριασμός και αρχειοθετήστε τα ενημερωτικά έγγραφα που πρέπει να κρατήστε.


  • Επενδύστε σε 'έναν καταστροφέα εγγράφων.
 Τα περισσότερα χαρτιά που κρατάμε τα κράτα με  γιατί περιέχουν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα που δεν θέλουμε να πέσουν στα χέρια κάποιου και όχι γιατί τα χρειαζόμαστε πραγματικά. Αγοράστε ένα καταστροφέα εγγράφων . Εγώ προσωπικά είναι ότι καλύτερο έχω αγοράσει! Μπορείτε να βρείτε στην αγορά οικονομικούς καταστροφείς εγγράφων, αλλά να προτιμήσετε αυτούς που κόβουν cross cut! Πραγματικά μετά την αγορά άρχισα να ξελαφρώνω από την χάρτινη σαβούρα!


  • Δεν χρειάζεται να φυλάτε όλα τα καλλιτεχνικά δημιουργήματα των παιδιών σας
Στην αρχή τα φύλαγα σαν θησαυρό! Μέτα είδα ότι μαζεύοντάς όλες τις ζωγραφιές και απόπειρες καλλιτεχνικών αριστουργημάτων απλώς μάζευα περισσότερη ακαταστασία γύρω μου. Έτσι πλέον, αφού που κατάφερα να απαλλαχθώ από τις τύψεις μου, τις πατούσα . Έχω κρατήσει κάποιες που έχουν κάποια ιδιαίτερη σημασία για έμενα!

  • Οργανώστε ένα σύστημα αρχειοθέτησης
Προμηθευτείτε φακέλους αρχειοθέτησης και αρχίστε να αρχειοθετείται τα χαρτιά σας και τα έγγραφα σας με τον τρόπο που σας εξυπηρετεί !

  • Αποδείξεις
'Αλλό θέμα και αυτό με τις αποδείξεις! Συγκεντρώνουμε αποδείξεις γιατί χρειάζονται για την φορολογική μας δήλωση.  Αποδείξεις από παντού! Super Market, βενζινάδικα, καταστήματα λιανικής και τόσα άλλα μέρη. Εγώ προμηθεύτηκα ένα ωραίο φθηνό  μεγάλο μεταλλικό κουτί
για μπισκότα, το έβαλα πάνω στον πάγκο της κουζίνας μου και αποθηκεύω τις αποδείξεις εκεί! 'Εχω ορίσει από πιο ποσό και πάνω θα κρατάω και τις υπόλοιπες τις πετάω!  Όποτε έχω ένα ωραίο διακοσμητικό για την κουζίνα μου και οι αποδείξεις δεν βρίσκονται διασκορπισμένες!

  • Περιοδικά  & εφημερίδες
Ανακύκλωση και πάλι ανακύκλωση! Μόλις τα διαβάσετε ανακυκλώστε τα! Αν θέλετε να κρατήσετε κάποια άρθρα ή συνταγές μπορείτε να τα αρχειοθετήσετε σε κάποια ντοσιέ με διαφάνειες.



Εσείς έχετε κάποια συμβουλή για να μην δημιουργείται ακαταστασία από τα χαρτιά;
 

share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

2 Σχόλια

  1. Πολυ ωραιες συμβουλες! Κι εγω τις αποδειξεις τις βαζω σε ενα κουτι, αλλα εχω κανει το λαθος να εχω και παλιοτερες και εχουν ξεχειλισει!
    Και φυσικα ανακυκλωνουμε!
    Φιλια!

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφες ιδέες Μαιρούλα μου!!Καί εγώ σέ κουτί βάζω αποδείξεις καί λογαριασμούς!!Θά φροντίσω νά οργανωθώ καλύτερα!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ReplyDelete

I heart comments !!!