, , , ,

My daily beauty routine

3/04/2014 03:41:00 PM


Αυτά είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ για τον καθημερινό καθαρισμό και την ενυδάτωση του προσώπου μου. Τα προϊόντα του Mario Badescu τα χρησιμοποιώ από το περασμένο καλοκαίρι και τα έχω λατρέψει! Ταιριάζουν στο πρόσωπό μου χωρίς να τα βαραίνουν! Επίσης χρησιμοποιώ και την σειρά του για την ακμή, αλλά όχι καθημερινά, περιστασιακά όποτε βγάζω κάποια σπυράκια! Η κρέμα ματιών του Mario Badescu με υαλουρινικό οξύ επίσης πολύ καλή ! Το Triple action cleansing water της Sephora το χρησιμοποιώ για την αφαίρεση του make up για το πρόσωπο αλλά και τα μάτια. Μου αρέσουν τα προϊόντα 2 σε 1 και είναι το ιδανικό για μένα χωρίς να είναι λιπαρό , αλλά και χωρίς να ξεραίνει την επιδερμίδα μου!
Για την βούρτσα καθαρισμού της Calrisonic τι να πω, είναι όλα τα λεφτά! Απλώς κάνει καταπληκτική δουλεία! Εξάλλου την αναφέρω και σε προηγούμενο post σαν ένα από τα αγαπημένα μου εργαλεία μακιγιάζ και καθαρισμού!


My daily beauty routine


Εσείς τι χρησιμοποιείτε για την καθημερινή σας φροντίδα;

share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

0 Σχόλια

I heart comments !!!