, ,

Πόση ποσότητα χρειάζομαι από το κάθε προίον ομορφιάς;

3/12/2014 03:53:00 PM

Έχετε ποτέ αναρωτηθεί πόση ποσότητα πραγματικά χρειάζομαι από την ενυδατική κρέμα προσώπου ή πόση ποσότητα από το σαμπουάν  που χρησιμοποιείς; Μήπως βάζω λίγο και δεν κάνει σωστή δουλειά ή βάζω πολύ και πάλι δεν είναι ότι καλύτερο!
Εγώ πάντως έχω βρεθεί πολλές φορές να αναρωτιέμαι για την σωστή ποσότητα που πρέπει να χρησιμοποιώ από το κάθε προϊόν!
Λοιπόν σας έχω την λύση! Ο απόλυτος πίνακας που θα σας βοηθήσει να υπολογίσετε τις σωστές ποσότητες που πραγματικά χρειάζεστε χωρίς να κάνετε τσιγκουνιές ή σπατάλες!



share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

1 Σχόλια

  1. Πολύ χρήσιμη ανάρτηση Μαρία μου!!Τήν αποθηκεύω καί τήν στέλνω καί στίς κόρες μου!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete

I heart comments !!!