,

Θέλω μια λευκή κουζίνα!!!!

3/31/2014 06:50:00 PM

Αν με ρωτούσε κάποιος πριν μερικά χρόνια πως την θέλω την κουζίνα μου, θα απαντούσα με σιγουριά και χωρίς δεύτερη σκέψη μίνιμαλ , wenge, με στοιχεία inox και ανοιχτόχρωμο πάγκο! Τελικά όμως οι καιροί αλλάζουν έτσι άλλαξα και εγώ !

Το σκούρο του wenge  με κούρασε, οι δαχτυλιές φαίνονται για πλάκα και όταν καθαρίσεις τα ντουλάπια μένει κάτι σαν σκιά!

Το τελευταίο διάστημα που κοιτούσα σε περιοδικά και στο internet  έπιασα τον εαυτό μου να απολαμβάνει την εικόνα μια λευκής κουζίνας, με ντουλάπια, μοντέρνα δεν τα λες,  μεταξύ κλασσικού και μοντέρνου! Τελικά θέλω μια λευκή κουζίνα!







Η αγαπημένη μου!!!













Εσείς τι κουζίνα προτιμάτε;

share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

1 Σχόλια

  1. Μού αρέση πολύ η πρώτη Μαρία μου!Λατρεύω άσπρο!!Καλό μήνα!!Φιλάκια!!

    ReplyDelete

I heart comments !!!