, ,

Οργάνωση πάνω στον νιπτήρα...

11/25/2012 04:11:00 PM


Στις επιφάνειες που χρησιμοποιώ είτε στην κουζίνα είτε στο μπάνιο θέλω να είναι ελεύθερες από αντικείμενα και να μου αφήνουν των χώρο όσο πιο άνετο γίνεται. 
Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας πώς έχω οργανώσει τον χώρο γύρω από τον νιπτήρα μου.
Όταν φτιάχναμε το μπάνιο αποφάσισα να μην βάλω έπιπλο για το νιπτήρα, αλλά να κάνω ένα χτιστό έπιπλο με πλακάκι. Κάτι που δεν το μετάνιωσα καθόλου! Είναι απίστευτα εύκολο στο καθάρισμα και δεν έχει τόσο φθορά στο πέρασμα του χρόνου όσο τα κλασσικά έπιπλα μπάνιου.



Όσο λιγότερα πράγματα πάνω στον πάγκο τόσο το καλύτερο



Στη αριστερή πλευρά του νιπτήρα έχω έναν καθρέφτη  για make-up και το αγαπημένο μου αρωματικό χώρου...



από το Zara Home , black vanilla! Μυρίζει τέλεια χωρίς να είναι έντονο και 
κρατάει πάνω από μήνα.



 Στην δεξιά πλευρά έχω δύο γυάλινα βάζα αποθήκευσης για τα βαμβάκια ντεμακιγιάζ και τις μπατονέτες.


Δίπλα από τον νιπτήρα έχω τοποθετήσει ένα έπιπλο μπαμπού με συρτάρια που φυλάω πράγματα όπως το σεσουάρ, τις βούρτσες των μαλλιών, είδη προσωπικής υγιεινής κτλ.
Σ' ένα άλλο post θα μοιραστώ μαζί σας το εσωτερικό των συρταριών!




 Πάνω στο έπιπλο έχω τοποθετήσει ένα δίσκο με τα προϊόντα που χρησιμοποιώ καθημερινά!
Ο δίσκος είναι μεγάλη ευκολία, όταν πρέπει να καθαρίσω!

Σας αρέσει το αποτέλεσμα?


* * *

Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από το κινητό μου!
Κάνω μια έρευνα αγοράς για μια καλή οικονομική φωτογραφική μηχανή.
Έχετε να μου προτείνετε κάποια?




Μοιράζομαι αυτό το post με :

 Serenity now blog

share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

1 Σχόλια

  1. ωραία διακόσμηση..λιτή και πολύ πρακτική ειδικά στο μπάνιο που χρειάζεται συνέχεια καθάρισμα!
    δεν έχω να σου προτείνω καμία φωτογραφική γιατί και εγω το κινητό μου χρησιμοποιώ!

    ReplyDelete

I heart comments !!!