, ,

Μεταμόρφωση του βοηθητικού δίσκου

11/19/2012 03:37:00 PM


Πριν καιρό είχα αγοράσει ένα βοηθητικό δίσκο για το μπαλκόνι μου. Τα χρώματα ήταν καλοκαιρινά, αλλά αρκετά περιοριστικά. Τώρα τελευταία ήθελα να προσθέσω ένα  βοηθητικό τραπεζάκι στο σαλόνι μου. Στην αγορά δεν βρήκα να μου αρέσει κάτι αλλά και κάποια κομμάτια που μου άρεσαν ήταν απαγορευτικά στην τιμή.
Όποτε αποφάσισα να μεταμορφώσω τον βοηθητικό καλοκαιρινό μου δίσκο σε βοηθητικό τραπεζάκι για το σαλόνι.
Αγόρασα καφέ σκούρα μπογιά σε σπρέι για το ξύλινο κομμάτι και ματ χρυσή μπογιά, σε σπρέι , για τα πόδια που είναι μεταλλικά.


Δείτε το πριν και το μετά. Πώς σας φαίνεται? Σας αρέσει? 

Πριν





Μετά


 






Άλλη μία φωτογραφία. το πως ήταν αρχικά



Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από το κινητό και προσπαθούσα να βρω όσο το δυνατό καλύτερο φωτισμό. Συγχωρέστε μου την ποιότητα. Ακόμα μαθαίνω!




Μοιράζομαι αυτό το post με :




share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

1 Σχόλια

  1. Beautiful work!!! thank you so much for your visit!!!
    I wish you good start for your blog!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete

I heart comments !!!