Every Girl's Notebook...Καλή αρχή...

11/11/2012 09:53:00 PM


Γυναίκα, μητέρα, σύζυγος, φίλη, εργαζόμενη. Η καθημερινότητα απαιτητική και κάποιες φορές εξαντλητική. Αν τα προλαβαίνω όλα? Πίο παλιά όχι και η προσπάθεια να τα προλάβω όλα πολλές φορές με κούραζε. Τι έκανα λάθος? Δεν διαχειριζόμουν σωστά το χρόνο μου, δεν ήμουν και το πιο οργανωτικό άτομο που υπήρχε. Πλέον έχω καταφέρει να ισορροπήσω τα πράγματα! Πώς? Σωστή διαχείριση του χρόνου μου και πιο οργανωμένη καθημερινότητα! Έβαλα την ζωή μου σε τάξη και τις προτεραιότητες μου σε σωστή ιεραρχία! 

Ήταν εύκολο ? Όχι!! Άλλα με υπομονή και επιμονή τα κατάφερα και το αποτέλεσμα ήταν άκρως ικανοποιητικό. Βελτίωσα την καθημερινότητα μου και κατά συνέπεια την διάθεση μου. Αυτό φάνηκε και στις σχέσεις μου με τα παιδιά μου, τον άντρα μου, την οικογένεια μου, τους φίλους μου και το ευρύτερο περιβάλλον μου.
 Οπότε άξιζε τον κόπο η προσπάθεια μου να αλλάξω τις παλιές μου συνήθειες,  που με κρατούσαν ανοργάνωτη και με την αγωνία να τα προλάβω όλα.

Αποφάσισα λοιπόν να δημιουργήσω αυτό το blog για να μοιραστώ μαζί σας ιδέες και συμβουλές για σωστή οργάνωση, οικιακή οικονομία και άλλα χρήσιμα tips που θα κάνουν την ζωή μας πιο εύκολη, πιο νόστιμη,  πιο οικονομική και πιο χαρούμενη!

Τα έχω καταφέρει όλα στην εντέλεια? Όχι! Με στεναχωρεί αυτό? Καθόλου! Γιατί αν όλα ήταν τέλεια, η ζωή μου θα ήταν βαρετή και δεν θα είχα νέους στόχους να καταφέρω : )

Every Girl's Notebook

Καλή αρχή και ελπίζω αυτό το blog να σας δώσει ιδέες 
και λύσεις για την καθημερινότητα σας.

share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

2 Σχόλια

  1. Καλή αρχή, έχεις κάνει πολύ ωραία για αρχή post ανυπομονώ να δω και την συνέχεια. ότι καλύτερο.

    ReplyDelete
  2. Κι εγώ δεν μπορώ καθόλου να μπω σε πρόγραμμα!
    Καλορίζικο!

    http://www.beautyandthemist.com/

    ReplyDelete

I heart comments !!!