, ,

Δουλειές του σπιτιου. Ο κανόνας των δέκα!

11/20/2012 11:47:00 AM




source


Πόσες φορές δεν σας έχει πιάσει αυτή η βαρεμάρα,  όταν πρέπει να συμμαζέψετε κάποιο χώρο του σπιτιού σας . Να μένετε απαθείς απέναντι από την ακαταστασία και να θέλετε να αράξετε στον καναπέ σας και όλα αυτά να συμμαζευτούν δια μαγείας! Εμένα πάντως πολύ συχνά! Ειδικά το βράδυ μόλις έχουν πέσει τα πιτσιρίκια για ύπνο και έχουν αφήσει την σφραγίδα τους σε διάφορα δωμάτια του σπιτιού.
Επειδή δεν είμαι ο Harry Potter και αν δεν τα συμμαζέψω εγώ δεν πρόκειται να τακτοποιηθούν, προσπαθώ να το πάρω απόφαση και να πείσω τον εαυτό μου ότι πρέπει να γίνουν τώρα αλλιώς περισσότερη δουλειά για μένα αργότερα.  Ξέρετε τι με βοηθάει?

Ο κανόνας τον δέκα! 

Έχω βρει αυτό το σύστημα μόλις πηγαίνω σε ένα δωμάτιο για να το τακτοποιήσω και με έχει πιάσει αυτή η βαρεμάρα λέω στον εαυτό μου "οκ τακτοποίησε δέκα πράγματα και μετά σταμάτα". Δεν είναι ανάγκη να είναι κάτι μεγάλο και κουραστικό. Οι μαρκαδόροι που ζωγράφιζαν ή τα ρούχα που έχουν αφήσει στο μπάνιο π.χ. Μέχρι να τακτοποιήσω αυτά τα δέκα πράγματα η βαρεμάρα μου έχει περάσει όποτε ολοκληρώνω τις δουλειές και δεν αφήνω εκκρεμότητες για αύριο. Εκτός από εκείνες τις μέρες που τα πόδια μου δεν με κρατάνε σταματάω στα δέκα πράγματα!

 Εσείς έχετε κάποιο σύστημα για να σας βοηθάει να  κάνετε τις δουλείες του σπιτιού όταν βαριέστε?








share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

1 Σχόλια

  1. Μου αρέσει πολύ η ιδέα του κανόνα 10!
    Πόσες φορές και εγω αφήνω κάποιες δουλειές για την επόμενη μέρα..και τελικά το μετανοιώνω..
    αλλά όταν είσαι πολλές ώρες στη δουλειά και επιστρέφεις κουρασμένη σπίτι το μόνο που χρειάζεσαι είναι ξεκούραση και τίποτα άλλο!

    ReplyDelete

I heart comments !!!