, ,

Οργανώστε τις δουλειές του σπιτιού σωστά! Cleaning Calendar

4/21/2013 05:51:00 PM





Ο προγραμματισμός είναι ένα μεγάλο ατού όσον αφορά τις δουλείες του σπιτιού. Εγώ προσωπικά προσπαθώ να έχω ένα σταθερό ημερολόγιο και μια σταθερή ρουτίνα για τις καθημερινές δουλειές και όχι μόνο .

Κάποια στιγμή, πέρυσι τέτοια εποχή περίπου έπεσα πάνω σε μια πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη ανάρτηση.  My cleaning process   στο blog της Jenny Komenda Little green notebook
Εξηγεί τον τρόπο που οργανώνει τις δουλείες του σπιτιού της. Τον τρόπο και τις κατηγορίες που τις χωρίζει και το δικό της προσωπικό ημερολόγιο. Μπορείτε να πάρετε μερικές καλές ιδέες και να τις προσαρμόσετε στην δική σας ρουτίνα. Επίσης έχει πάρα πολλά σχόλια η συγκεκριμένη ανάρτηση, που μπορείτε να βρείτε και από εκεί κάποιες ιδέες.

Τώρα που μπήκαμε στην Άνοιξη και το Πάσχα πλησιάζει είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για ένα καλό συγύρισμα. Εσείς έχετε κάποια ρουτίνα για τις οικιακές σας δουλειές ?

share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

2 Σχόλια

  1. Καλώς σε βρίσκω Μαρία μου, νομίζω έχω να μάθω πολλά απο σένα...
    Αναμένω τις συνέχειες.
    Καλή Ανοιξη(αν θέλει ο Θεός,που ως φαίνεται δεν...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλώς σε βρήκα Χαρά! Την άνοιξη την περιμένω πως και πως και εγώ και τα πιτσιρίκια μου!

      Delete

I heart comments !!!