Η λύση για τα μαλλιά μας και για τα πετσάκια στα νύχια μας!

3/27/2013 06:06:00 PM



Μέτα από ένα μεγάλο διάστημα απουσίας, λόγω παιδικών ιώσεων (και ενηλίκων επίσης), οικογενειακών υποχρεώσεων και γενικά ατελείωτο τρέξιμο επιτέλους τα κατάφερα να βρω τον χρόνο που χρειαζόμουν για να ξαναγράψω στο blog μου!
Όσο χρόνο διέθετα για το διαδίκτυο τον αφιέρωνα για να διαβάζω κάποια από τα αγαπημένα μου blog.

Τέλος πάντων στο θέμα μας για σήμερα :)

Τα χέρια μου σώθηκαν!!! Πιο συγκεκριμένα τα πετσάκια γύρω από τα νύχια μου βρήκαν επιτέλους αυτό που χρειαζόντουσαν (απεγνωσμένα). Με δύο μικρά παιδιά και ένα σπίτι να προσέχω τα χέρια μου ένα μεγάλο μέρος της ημέρας βρισκόντουσαν στο νερό ! Όχι ότι καλύτερο για τα χέρια! Είχα μεγάλο θέμα με τα πετσάκια μου. Έστω και μετά από ένα μανικιούρ σε λίγες μέρες πάλι κάναν την εμφάνισή τους. Έχω δοκιμάσει διάφορα λαδάκια και κρέμες, ειδικά σχεδιασμένες για τα πετσάκια αλλά τίποτα, μέχρι ώσπου η κοπέλα που μου κάνει μανικιούρ μου πρότεινε να δοκιμάσω το Moroccanoil, λάδι ειδικό για τα μαλλιά. Ναι για τα μαλλιά!!!!  Τα μαλλιά μου δείχνουν καλύτερα από ποτέ αλλά και τα χέρια μου επίσης!

Δεν κάνω πλάκα τα πετσάκια σχεδόν εξαφανίστηκαν! Εγώ, τα μαλλιά μου και τα χέρια μου το έχουν  λατρέψει το Moroccanoil! Πίνω νερό στο όνομά του!  Αν θέλετε να απαλλαγείτε από τα αντιαισθητικά πετσάκια αυτή είναι η λύση που ψάχνατε! Moroccanoil!!!
Ένα φανταστικό προϊόν για τα μαλλιά, που μου έδωσε λύση και για τα χέρια μου! Επίσης το άρωμά του είναι φανταστικό! Θέλω να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα από την συγκεκριμένη εταιρεία. Ελπίζω να είναι εξίσου καλά!









share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

0 Σχόλια

I heart comments !!!