,

15 Φοβερές αλογουρές - ponytails και πως να τις φτίαξετε μόνες σας! DIY

2/04/2014 12:46:00 PM

Για όσες έχουν μακριά ή μεσαίου μήκος μαλλιά (όπως και εγώ) η αλογουρά είναι μία λύση της στιγμής όταν τα μαλλιά μας δεν είναι και στην καλύτερή τους φάση. Δεν χρειάζεται όμως να είναι η κλασική λύση της αλογουράς. Υπάρχουν τόσες φοβέρες παραλλαγές που μπορείς να κάνεις μόνη σου στο σπίτι. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι μερικά  λαστιχάκια, τσιμπιδάκια και μια χτένα.

Μερικές ιδέες για να σας εμπνεύσουν και να δημιουργήσετε μόνες σας αυτό που σας ταιριάζει. Σας παρουσιάζω τα 15 αγαπημένα μου χτενίσματα με αλογουρά ή αλλιώς ponytail.


Αλογουρά με  αφέλειες .Αγαπημένη!!! Χρώμα στυλ ...
source pinterest


 

Για μεσαίου μήκος μαλλιά








Συνδυασμός γαλλικής κοτσίδας και αλογουράς
source pinterest








source home and delicious





Μια άψογη νυφική αλογουρά! 


Εσάς ποια σας άρεσε;

share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

5 Σχόλια

  1. αν εχεις πλουσια και μακρια μαλλια η αλογοουρα φαινεται τελεια..μου αρεσουν πολυ αυτες που ειναι λιγο ατημελητες που πετανε τσουλουφια απο δω και απο κει

    ReplyDelete
  2. Υπάρχουν τρικ να κάνεις τα μάλλια να μοιάζουν πιο πλούσια και με όγκο! Τα δικά μου μαλλία είναι φλάτ χωρίς καθόλου όγκο άλλα με κάποια χτενίσματα με αλογουρά μοιάζουν πίο πλούσια και πιο γεμάτα

    ReplyDelete
  3. μου άρεσε πολύ ο τρόπος που δείχνει, πώς μπορείς να δώσεις όγκο (στην τριπλή φωτογραφία)
    αν θες δες και εδώ, πρόσφατα είχαμε την ίδια αναζήτηση
    http://mystickland.blogspot.gr/2014/01/winter-vs-hairstyle_29.html

    τα φιλιά μου!

    ReplyDelete
  4. Beautiful hairstyles! I'm a ponytail addict, especially during the summer.....as I'm a windsurfer, I spend a lot of time at the sea, so it is the most comfortable hairstyle for me ;)

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    ReplyDelete
  5. πολυ ωραιες προτασεις,σχεδον καθημερινα κανω τα μαλλια μου αλογοουρα ,ειναι πολυ βολικο χτενισμα αν κ οι πολυ σφιχτες μου δημιουργουν πονοκεφαλο.
    φιλια!

    ReplyDelete

I heart comments !!!