,

Γραφείο στο σπίτι - Home office

11/13/2013 12:44:00 PM

Πόσο μου αρέσουν τα γραφεία στο σπίτι. Γραφεία με στυλ και το προσωπικό γούστο του καθενός. Είτε βρίσκεται σε κάποια γωνία  δωματίου, είτε  ένα δωμάτιο είναι αφιερωμένο εξ ολοκλήρου γι αυτό το σκοπό μου αρέσουν. Θεωρώ ότι ο χώρος που εργαζόμαστε πρέπει να μας εμπνέει και να μας ηρεμεί, άρα πρέπει να είναι οργανωμένος  και χωρίς περιττή σαβούρα ακαταστασία.

Σας παρουσιάζω γραφεία που μου αρέσουν και σε κάποιο άλλο post θα σας παρουσιάσω και το δικό μου γραφείο.


Το γραφείο της  Sabrina's από το  pink little notebookpink little notebook. Λατρεύω τα χρώματα και την αίσθηση του chic που έχει , αλλά παρόλα αυτά έχει και την απαραίτητη δόση νεανικότητας που χρειάζεται.




Το γραφείο της Megan από το honey were home.  Απλό, κομψό και λειτουργικό. 





Το γραφείο της Jen από το I heart organizing .  To blog της είναι από τα αγαπημένα μου. Φοβερό γούστο . 




Το γραφείο της Khloe Kardashian. Πολύ glamour και με ένταση. Ένα γραφείο που δεν θα είχα, αλλά λατρεύω να το βλέπω!!



Τελευταίο, αλλά από τα αγαπημένα μου το γραφείο της Susie Harris από το Susie Harris blog.
 Αν έχετε πρόβλημα χώρου...  Φαντασία, γούστο και προσωπικότητα.



Αυτά είναι κάποια από τα Home offices - γραφεία που επέλεξα να παρουσιάσω. 
Σας άρεσαν ; Εσείς έχετε δικό σας γραφείο στο σπίτι ; Που κάθεστε και γράφετε τα  post σας;


share this on »
 photo facebook_zps8d483e9e.png
 photo twitter_zps1a2a45e0.png
 photo pinterest_zps549d2941.png

You Might Also Like

1 Σχόλια

  1. Nice photos!!! great ideas!!
    Have a nice day! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete

I heart comments !!!